Munkatársaink
Mihályiné Sági Annamária
Óvodavezető, tutor
Katolikus hitem segít megvalósítani életemben a hitelességet, a megfelelő példaadást és nem utolsó sorban a jókedvet.
Munkám során igyekszem sokat tanulni, hogy egyre jobb szakemberré váljak és megfeleljek a nevelés mai kihívásainak.
Óvodavezetőként és tutorként fontos feladatomnak tartom a családok szolgálatát.
Mátyási Zsuzsanna
Óvodapedagógus, Katica csoport
Fontos számomra, hogy jó és életre szóló értékeket adjunk át a gyermekeknek, miközben nem felejtünk el játékosak és viccesek maradni. Lételemem a zene, úgy érzem, azon keresztül tudok legjobban kapcsolódni egy másik személyhez, legyen az felnőtt vagy gyermek.
Töreky Míra
Óvodapedagógus, Katica csoport
“Nem az számít, hogy mennyit adunk, hanem hogy mekkora szeretet fektetünk az adásba.” Teréz anya
Az óvodapedagógusi hivatásomnak fő alappillére, hogy szeretnék minél több és minél tisztább szeretetet és szeretettel adni a gyermekeknek, mert hiszem, hogy ezáltal Ők is ezt adják majd tovább, ezzel építve Önmagukat, Egymást és a világot.
Gyarmati Emese
Óvodapedagógus, Süni csoport
„Gyermek, utánozhatatlan mestermű, felbecsülhetetlen kincs (...) ember-szerette, Isten-áldotta lény...” (Michel Quoist)
Hálás vagyok a Gondviselésnek, hogy óvodapedagógus lettem és nap mint nap számos értékes „magot” ültethetek el a rám bízott gyermekekben.
Sok-sok szeretettel és türelemmel arra törekszem, hogy a körülöttem lévő gyerekek kiegyensúlyozottan növekedhessenek, fejlődhessenek testben és lélekben egyaránt úgy, hogy a szülőkkel őszintén segítjük, támogatjuk egymást a nevelés útján.
Szlávik-Jákob Ágnes
Óvodapedagógus, Mókus csoport
A különböző művészeti ágak, mint a zene és a kézőművészet már egészen kicsi korom óta szerves részét képezik a mindennapjaimnak. Ebből kifolyólag szerettem volna olyan hivatást választani, amely magába foglalja azokat a dolgokat, amiket szeretek és szívvel tudok végezni. Célom, hogy a mindennapi óvodai nevelés során a gyermekekben a kreativitás, a minket körülvevő világra való rácsodálkozás és óvás, a szép zene iránti szeretet és a kereszténység alapvető magvait elhintsük.
Sárkány Tünde
Óvodapedagógus, Mókus csoport
Egy Debrecen melletti kis faluban nőttem fel. A családomtól és a falusi közösségtől olyan értékeket kaptam - mint emberszeretet, jókedv, érzékenység, becsületesség, empátia, segítőkészség - amely értékek lényem részévé váltak, s amelyek mentén végzem óvodapedagógusi tevékenységem.
Erősségeim a zenei nevelés, a mozgáskultúra felesztése, anyanyelvi nevelés, kézműves tevékenységek. Célom a sokrétű, színes tudás átadása, s a fókuszban mindenkoron a játékosság áll.
Balázs Mariann
Pedagógiai asszisztens, Süni csoport
A gyermekek iránti szeretetből választottam ezt a munkát, amely gyakorló édesanyaként közel áll hozzám. Fontosnak tartom, hogy a gyerekek szeretetben és jó hangulatban töltsék a mindennapjaikat. A nyugodt és szeretetteljes légkör mellett célom, hogy a gyerekek tanuljanak, önállósodjanak és egyéni adottságaiknak, képességeiknek megfelelően fejlődjenek a tevékenységeink, nevelésünk által.
Csanády Ágota
Tutor, Hitéleti nevelő
Közgazdász és 5 gyermekes édesanya vagyok. A gyermekek szülése-nevelése során meggyőződtem arról, hogy a gyermeknevelés, családvezetés téren kell továbbképezni magam, ide szól hivatásom: “Íme, itt vagyok, engem küldj!” (Iz. 6,8).
Így lettem tutor az óvodában, emellett családi életre nevelő foglalkozásokat is tartok általános iskolákban és gimnáziumokban.
Csóka Tünde Pálma
Dajka
Nagyon szeretek gyerekek között forgolódni a mindennapokban. Tizenkét éve esett a választásom eme csodás hivatásra. Rengeteg erőt mérítek a gyerekekből, inspirálnak. Hobbiként a képzőművészet áll a legközelebb hozzám, így a kettő remekül kiegészíti egymást az életemben.
Novák Erika
Dajka
Szerencsésnek érzem magam, mert kétgyermekes anyaként ebben az óvodában találtam meg gyermekeim "utánpótlását". A gyerekek figyelnek bennünket, s nekünk óriási a felelősségünk abban, hogy jó példát mutassunk nekik. Azt vallom: a gyereknevelésben a szeretet a leghatékonyabb eszköz..
Kátai Réka
Logopédus
Logopédus tanár-terapeutaként korábban egy logopédiai óvodában, majd egy speciális első osztályban dolgoztam. Több év külföldi tartózkodás után ismét a számomra kedves óvodás korosztállyal foglalkozhatom. Közöttük a legkisebbekkel is, akiknél a beszéd beindítása a feladatom.
Háromgyermekes édesanyaként, szülőként is át tudom érezni egy kisgyermek problémájával kapcsolatos nehézségeket. Ennek köszönhetően megfelelő empátiával próbálok a családok felé fordulni, mely nagy mértékben segíti az együttműködést, a hatékony logopédiai terápiát.
Antal Anikó
Testnevelő tanár, konduktor-tanító
Tizenkét évet dolgoztam a Pető Intézet általános iskolájának alsó tagozatán, miután megtalált a lehetőség, hogy ebben az óvodában is segíthetek.
Célom, hogy a minden gyerekben eredendően meglévő mozgás iránti vágyat tartós belső motivációvá formáljam, hogy mindig öröm legyen számukra a mozgás. Saját gyerekkoromban is megtapasztaltam a sport megtartó erejét, ezért hiszem, hogy az egyik legsokoldalúbb fejlesztési területen dolgozom, mely lehetőséget nyújt testi, szellemi és erkölcsi nevelésre is.